Silver & Grey

Så här gick jag klädd igår. Köpte dessa silvriga jeans på H&M i måndags och blev så glad när jag kom hem och provade dem för de satt som en smäck! Dessutom var de på rea så de kostade bara 100 kr. Fick med mig det silvriga halsbandet också, köpte även ett i guld då de kostade 49 kr styck vilket jag tycker var himla billigt för de är ju så attans snygga :) Nä nu ska jag sluta skriva så ni får kika på bilderna istället, kommentera gärna vad ni tycker.
 
Klackar//Ebay, ca 200 kr
Silverjeans//H&M, 100 kr
T-shirt//H&M, ca 60 kr
Halsband//H&M, 49 kr
Örhängen//Gjort själv
Väska//Loppis, 10 kr
Klocka//Ebay, 20 kr
Skinnjacka//loppis, 300 kr



Kommentarer

i soooooo love byxorna.. sjukt snygga

Åhå! Lite rockigt, me like! Kram

» Sara

Gud vad snygga bilder! :)

SKITSNYGGT!

Superfint! Lite kul att jag har likadana byxor, men på mig slutar de typ 15 cm från ankeln ^^ Snyggare när de var ankelkorta som på dig, helt klart! Jag får försöka stretcha ut mina lite...


Kom ihåg






Trackback