Sand between my toes

 Hejsan! Åh vad vackert väder vi haft idag, och om vi har tur så ser det ut att fortsätta i två dagar till. Vi utnyttjade det genom att åka till en vacker strand där vi var ett par timmar (bilder kommer imorgon) innan vi åkte hem och grillade middag. Jag är sjukt trött just nu så jag har faktiskt tänkt gå och lägga mig, men först tänkte jag bjuda på några bilder som mamma tog på mig idag vid havet.
 
 Bikini//Lindex
Strandklänning//H&M
Anklecuffs//Ebay
Halsband//H&M
Örhängen//Loppis



Kommentarer

gud vilka härliga färger...fler svennar borde anama det.. våga mer färg.. skit läckert...super fina bilder

Jennilie du måste hjälpa mig! Vilken mejladress mejlade du mig ifrån när du frågade om jag kunde hjälpa dig med bloggdesignen? Min mejl har blivit kapad och jag måste besvara på så många frågor som möjlig om vilka jag senast mejlade till. Var det ditt live konto?

mvh Josefine
ny mejl: [email protected]


Kom ihåg






Trackback