Fredag den 13onde - Outfit

Alltså ni anar inte hur glad jag är att dessa klackar äntligen är mina, mina mina mina!!! Jag älskar dem, helt seriöst. Kände mig riktigt färgglad men det gillar jag, då syns man som bara den :) Nu är förresten Therese här, vi hämtade henne igår och det är så kul att ses igen, sist var ju i november så det är ett tag sen. Tänkte även säga att jag troligen inte kommer svara på kommentarer ca en vecka framåt men det tar jag igen sen. Här kommer outfitbilderna.
 
Klackar//Tradera (H&M), 310 kr
Byxor//Gina tricot, 50 kr
Topp//Nelly.com, 100 kr
Keps//H&M, 79 kr
Örhängen//H&M 49 kr
Klocka//Ebay
Armband//Ebay & DIY



Kommentarer

Snyggt! Visst är det dom små mode deltaljerna som gör outfiterna. :D

» Gilda

Skit fina armband var köpte du de?

» Hanna

Grymt snygg outfit!! ♥

Kram ;)

Snyggt! Visst är det dom små mode deltaljerna som gör outfiterna. :D

Härligt med mycket färg!

Svar: Tack så hemskt mycket :D
Jennilie

Woow, cool outfit! :D

Är du en riktig fashionista? Och vill ha shorts som är lika unika som du själv? I så fall bör du kolla in våra handgjorda shorts och bli hotlikehell!

http://hotlikehell.webblogg.se/

Riktigt snyggt! Jag älskar färgglada outfits! :D

Sjukt snyggt!

» Kajsa

Himlans fint, härliga färger!

Man blir glad av att se kläder lysa, vilken fantastisk outfit!

» Annie

Riktigt coola bilder!!

Svar: Tack så jätte mycket :)
Jennilie

» kajsa

dom är så fina klackarna!

Oh, underbara färger, man vill bara tugga på dig! ;D

» Julia

SNyygggt! :D

» Clara

nomnomnomnomnomnom, fina bilder och grymt matchat. Jag tror jag själv ska införskaffa ett par såna

Svar: Så glad jag blir att du gillar dem, tack så mycket :D
Jennilie

Åh älskar neon och älskar bilderna! :D

Svar: Tusen tack, så kul att du gillar dem :D
Jennilie

Grymma skor du har!! :)

Svar: Ja visst är de snygga, jag älskar dem!! :) Tack!
Jennilie

» -

snygg outfit :)/Rebecka

Svar: Tack :)
Jennilie

snygga bilder!

sv; detta inlägg är med på översikts/nytt inlägg sidan på blogg.se :)

Snyggt :)

Läckra färger och skitsnygga bilder! :)

älskar outfiten, o du är jätte snygg i den! :)

» Frida

Så snyggt!! Älskar byxorna!

Svar: Tack!! Och ja visst är de snygga :) köpte de på Gina tricot på vinterrean för en 50lapp.
Jennilie

Snyggt!

Svar: Tack! :)
Jennilie

» Emma

Snyggt!

Svar: Tack!
Jennilie

» Sara

dösnygga byxor!

Svar: Tusen tack!
Jennilie

» Cindy

Grymt snygg outfit! :)

Svar: Tack så himla mycket :)
Jennilie

» Micke

Nybliven Skåning? Välkommen till vår härliga landsända. :-D
Elvis live?
En av Sveriges bästa Elvisimitatörer, Ken Vegas,bor här nere och har en riktigt stor show i december i Malmö med en dräkt gjord av samma hantverkare som gjorde Elvis´ scenkostymer. En dräkt som Han själv skulle burit om han inte dött i förtid.
Ken Vegas uppträdde på vårt bröllop och han är BRA!!! Låter och ser ut som den riktige... :-)

å så snyggt! =)

Svar: Tack så jätte mycket!
Jennilie

Underbar blogg! Inspirerande! Och vilka bilder sen! :):)

Svar: Så snäll du är, tack så himla mycket :)
Jennilie

kanon snyggt älskar kepsen :)

Svar: Tack så jätte mycket! :)
Jennilie

jag brukar inte gillar starka färger så mycket men det där var riktigt snyggt tillsammans, speciellt byxorna gillar jag, färgen var underbar. söt blogg du har med förresten!

Älskar brallorna!Vilken superärlig färg! (:

Svar: Tusen tack! :)
Jennilie

sjukt fina bilder!

Svar: Kul att du gillar dem, tack :D
Jennilie

läckert som tusan!

Svar: Vad snäll du är, tack!
Jennilie

» Liisa

Snyggt!

Svar: Tack :)
Jennilie

supersnyggt! Älskar färgerna!

Svar: Tack så hemskt mycket =)
Jennilie

snyggt med allt färgglada!!

Svar: Ja visst är det härligt med färg :) tack!
Jennilie

Snygga bilder ! och du är jättevacker :)

jättefina bilder och jättesnygg outfit!

Svar: Tack så mycket :)
Jennilie

riktigt snyggt älskar färgerna:)

Svar: Vad kul att du gillar det, tack!
Jennilie

Skit snygga bilder! :D

Svar: Tusen tack, kul att du gillar dem :)
Jennilie

jag tror att jag också älskar dina skor! :)

Svar: Hih vad kul! Men de är faktiskt ganska fantastiska om jag får säga det själv :)
Jennilie

ge mig skorna tyyp !!!! assnygga ju!

Svar: Haha vad kul att du gillar dem :D Dock så kämpade jag för att få tag på dem utan att bli pank så nej, de behåller jag ;)
Jennilie

Snyggt!!

Svar: Tack!
Jennilie

» Julia

Asnajs! :D

Svar: Tack så himla mycket :)
Jennilie

» Sara

jättefina bilder och jättefina kläder!! :)

Svar: Tack så jätte mycket, vad kul att du gillar dem :)
Jennilie

så himlans snyggt!

Svar: Tack :)
Jennilie

cool outfit, älskar bilderna! :D

Svar: Vad glad jag blir, tack så mycket!
Jennilie

» Elin

Super härlig blogg! :D

KRAM

Svar: Tusen tack :) Kram!
Jennilie

Re: jag är bara ärlig! :) Hihi!


Kom ihåg






Trackback