Inga outfits - Photoshoots

 
 Hej fina ni! Jag hoppas ni mår bra denna måndag? Det gör jag, Therese är ju här så :)  Jag ville bara säga att jag hoppas det är okej att jag inte visar några outfits under tiden hon är här (hon åker hem på torsdag kväll) men att det istället blir en del bilder vi tar tillsammans?! Det är så sjukt kul att ha en till med på bilderna, det känns mer som man har olika photoshoots. Sminka sig, bestämma kläder, bestämma vart man ska ta bilderna, själva fotningen och så efterarbetet med redigering. Så nu vet ni det, kram!



Kommentarer

Det är jättekul med lite annat än vad du brukar visa! Fina bilder är det också :)

Svar: Vad kul att du tycker det :) tack! Kram
Jennilie

Det är mer än 100% okej kära du :} Kram!

Svar: Ja vad bra, tack :) Kram!
Jennilie


Kom ihåg






Trackback