Indianer

 Hejsan! Jag hoppas ni mår bra idag? Tänkte lite snabbt uppdatera här för idag vill jag umgås så mycket som möjligt med Therese eftersom hon åker hem lite senare. Än om vi inte har gjort så fruktansvärt mycket så har vi ändå haft det så bra som man kan ha det, hon är verkligen en av mina bästa vänner. Ganska roligt med tanke på att vi lärde känna varandra för snart tre år sedan genom bloggen. Hon kommenterade, jag svarade, vi kommenterade och svarade ännu mer och tillslut bestämde vi oss för att träffas så jag åkte upp till Göteborg till henne över en helg, typ det bästa jag har gjort! :) Dessa indianinspirerade bilder tog vi för ett par dagar sedan, hoppas ni gillar dem.
 



Kommentarer

Riktigt grymma bilder :) ser verkligen ut som en photoshoot med en berömd fotograf ;) Älskar känslan och vilken rekvisita ni har ordnat! :D Fina två tjejer :)

Alltså åh... ännu flera helt underbara bilder! Ni ser, precis som jag har skrivit innan, ut som riktiga modeller och detta ser ut som ett jobb för en tidning. Så snyggt!

» Sara

Snygga bilder! :)


Kom ihåg






Trackback