Frågor till ER

 
För något eller om det var några år sedan ställde jag ett par frågor till er läsare som ni sedan fick svara på, men det är ju ett tag sedan så jag känner att det är dags igen. Jag är så himla glad att jag har er, att ni kikar in här varje dag och lämnar super fina och snälla kommentarer. Ni vet ju en del om mig men jag vet i princip ingenting om er, det vill jag få lite ändring på! Det skulle därför vara himla kul om ni kunde svara på någon eller alla frågor här nedan.
 
  1. Hur gammal är du?
  2. Var bor du?
  3. Vad pluggar/jobbar du med?
  4. Vad har du för intressen?
  5. Hur hittade du till min blogg?
  6. Varför läser du min blogg?



Kommentarer
» Mina

1. 18
2. Örebro
3. Tog studenten för ca en månad sedan. Inget jobb än.
4. Skriva dikter, shoppa, träna ovs
5. En tjej länkade till din blogg på kenzas blogg när kenza skulle köpa sina Max star sneakers
6. Läser din blogg för att din stil inspirerar mig väldigt mycket.

Svar: Tack för att du tagit dig tid och svara på frågorna! Tack för dina fina ord också :)
Jennilie

1. 22.
2. Genarp.
3. Vårdbiträde och tidningsdistributör. Kommer förhoppningsvis in på lärarlinjen till höst.
4. Kläder, historia, vetenskap.
5. Oj, minns inte.
6. Tycker det är roligt med personliga bloggar som fokuserar på egen stil.

Svar: Tack för att du svarat på frågorna! Ha en fin vecka, kram.
Jennilie

1. Jag fyller 26 om exakt en vecka!
2. Jag bor i Lund.
3. Jag jobbar som Gårdsförman (-kvinna ;P) på Östra Torns 4H-gård i Lund
4. Mina intressen är djur av alla slag, DIY, second hand, mode och annat kreativt. Jag älskar att pyssla!
5. Oj, det minns jag ärligt talat inte, jag har hängt med ett tag... genom en annan blogg skulle jag gissa.
6. Din stil är så otroligt inspirerande och råsnygg! Älskar när du postar pyssel och DIY, såklart. Och de mysiga vardagsberättelserna blir en såndär lagom balans. En av mina favvis-bloggar helt klart!

1. 17
2. Halmstad
3. Jag börjar gymnasiet nästa månad, ska gå hotell och turism
4. Musik, spela piano, se på film
5. Jag läste någonstans att du vann New Moon tävlingen, så det är väl så jag hittade din blogg :P
6. Jag tycker om bilderna du lägger upp, de är väldigt fina :) Du har snygg klädstil och dessutom verkar du vara en jättehärlig tjej :D

Svar: Tack för dina fina ord och för att du svarade på frågorna :) Kram!
Jennilie

1.Hur gammal är du? 16
2.Var bor du? Malml
3.Vad pluggar/jobbar du med? Ska börja gymnasiet till hösten, blir estetisk media med inrikting på foto!
4.Vad har du för intressen? Fota, umgås med vänner, redigera bilder, blogga, kolla på serier, läsa, bada osv.
5.Hur hittade du till min blogg? Har faktiskt ingen aning!
6.Varför läser du min blogg? Du är skitsnygg och dina bilder är helt amazing! + din klädstil är skitsnygg den med.

» Carro

1. 16 år
2. Bor i en håla två mil från Linköping
3. Ska börja gymnasiet till hösten, samhäll med inriktining betendevetenskap
4. Mode, läsa, shoppa, va med vänner och ta kort.
5. Tror jag hittade din blogg genom att du hade kommenterat en blogg och lämnat en länk till din.
6. För att du har en jättefin klädstil, som inte kostar allt för mycket och tar massor med fina bilder :)

Svar: Tack för att du svarade på frågorna, var kul att läsa :)
Jennilie

» lisa

1. 18 om 10 (!!!!) dagar.
2. Stockholm.
3. Går en IT-linje med inriktning Sam/Media.
4. Gillar att träna (för det mesta), blogga och fota.
5. Hittade dig via blogg.se's startsida för längesen.
6. Tycker det är kul att se dina loppisfynd osv :)

» Bunny

Hur gammal är du? 22
Var bor du? Lund!
Vad pluggar/jobbar du med? Arbetar med mobiltelefoner på Sony Mobile SE
Vad har du för intressen? Bloggar och shopping, och att läsa!
Hur hittade du till min blogg? Det minns jag inte, har läst den i två år snart tror jag!
Varför läser du min blogg? För du fotograferar så härliga outfitbilder med massa inspiration!

Hur gammal är du? Jag är 23 år.
Var bor du? jag bor i Örebro.
Vad pluggar/jobbar du med? jag vart nydligen utbildad undersköterska.
Vad har du för intressen? shopping, konst, smink och böcker
Hur hittade du till min blogg? jag hittade den i någon tidning, där det stid att du hade vunnit "statist" i new moon! det tyckte jag var skit häftigt och började då läsa den dagligen.
Varför läser du min blogg? Läste den till en början på grund av att du var en twilightfan som jag var :)

Hur gammal är du? 19
Var bor du? Öland
Vad pluggar/jobbar du med? Sökt till modevetenskap i helsingborg, får snart svar.
Vad har du för intressen? mode, foto, läsa!
Hur hittade du till min blogg? Minns inte, det var ett tag sedan. Google? Andra bloggar?
Varför läser du min blogg? Tycker du har en intressant och originell stil. Man inspireras av dina fina kort, och att du är så bra på att fynda!

Hej Fina! jag ger bort 10 par ombloggade virkade shorts imorgon så kika gärna in ;) Ha en trevlig kväll=)

Hur gammal är du? Jag är 15
Var bor du? Mariestad
Vad pluggar/Jobbar du med? Det vanliga på högstadiet (:
Vad har du för intressen? Fotboll,fynda kläder,nailart,djur.
Hur hittade du till min blogg? Jag kommer inte riktigt ihåg men jag tror det var en annan blogg som tipsat om dig och det är jag såå tacksam för,älskar din blogg den inspirerar mig så mycket och du har fått mig att inse att secondhandkläder är mycket speciellare vilket gör allt roligare! :D

» Malin

Hur gammal är du? 17

Var bor du? Ludvika, Dalarna

Vad pluggar/jobbar du med? Pluggar samhällsvetenskaps linjen, ska börja andra året nu med inriktigningen beteendevetenskap!

Vad har du för intressen? Göra drömfångare, du kan se dem om du går in på min blogg, samt kategorin drömfångare :), träna och kämpa med skolarbeten!Tycker även om att blogga och har en pojkvän med också på ett litet hörn ;)

Hur hittade du till min blogg? På blogg.se's framsida har jag för mig! Men kommer inte ihåg när eller så....Svarade dock på det förra gången du ställde dessa frågor för då kom jag ihåg!

Varför läser du min blogg? Tycker om att se dina ebay fynd i hopp om att jag en dag också skaffar mig lite kunskap om det och vågar beställa därifrån!

» Madde


Hur gammal är du? Jag är 28 unga år;)
Var bor du? Bor förtillfället i Frillesås (nära göteborg) Men om allt går bra så sitter jag på flyget till New York om ca 2 veckor för att bo där i två år:)
Vad pluggar/jobbar du med? Jag jobbar just nu bara extra på Ica i mitt lilla samhälle, men har kommit in på en skola i New York o ska där plugga en AAS commercial photography program. Hoppas på att kunna jobba med foto el nått inom den branchen när jag e klar:)
Vad har du för intressen? Jag tycker om att pyssla, baka, måla, strukturera, o organisera:) Hästen har ju vart viktig i hela mitt liv o djur överlag:)
Hur hittade du till min blogg? Hittade din blogg när du hade vunnit en statistroll till New Moon, de skrev om dig nånstans, minns dock inte var, men jag hittade hit via en länk:)
Varför läser du min blogg? Jag tycker om att läsa din blogg för du fotar mycket o tar mycket fina bilder! Gillar att du är pysslig som jag (dock har jag inte så mycket tid till det) o bakar mycket o gör smycken:) kul o kolla på resultat mm. Sen så verkar du vara en så snäll o vänlig själ, o din blogg är väldigt inbjudande pga ditt sätt att skriva o vara:)

Hur gammal är du?---hmm25..ok jag blev faktiskt 31 år i år

Var bor du?---samma stad som dig, simrishamn

Vad pluggar/jobbar du med?---jobbar på hotel svea i simrishamn

Vad har du för intressen?---fots, shoppa (ebay), dekorativ bakning och vara
ute på äventyr

Hur hittade du till min blogg?--oj det minns jag inte var så länge sen jag
börja följa dig

Varför läser du min blogg?---för du e enkel, öppen, godhjärtad och har
en stil som e nice.sen e det kul att du bor i samma stad som mig..kul att se vad
för kul du hittar på här

Svar: Tack så mycket för att du svarade på frågorna :) Tack för dina fina komplimanger, du är så himla söt och snäll.
Jennilie

1. Jag är 19 år gammal.
2. Jag bor i Falun i Dalarna.
3. Jag är arbetslös. Men ska antagligen börja plugga till hösten.
4. Mina intressen är: djur, musik, blogg, foto, natur.
5. Jag hittade hit till din blogg när Ida som driver Adaras.se gjorde intervjun med dig :)
6. Åh.. Jag läser din blogg för att du är en jättegullig och fin tjej som har ett grymt öga för mode. Men du har också en sån fin blogg, lägger upp otroligt fina bilder och skriver på ett bra sätt :)

Kramar <3

1. 14 år :)
2. I en by som heter Igelstorp, ligger utanför Skövde i västergötland
3. Går i skolan, vanlig bara
4. Att vara me mina kompisar och spela egen musik, måla o skapa saker :D
5. Via adaras tror ja?
6. Insperation o dina fina bilder ^^

Svar: Tack för att du svarade på frågorna :)
Jennilie

» MH

Jag är tillräckligt gammal för att va farmor/mormor!
Min nuvarande ställning i livet är kronisk sjuk men ändå livsnjutare, säger en del om att allting går med en kämpaglöd. Hittade din blogg då mina intressen stämer med dina, secondhand, naturen, fotografering och så djur, men framförallt min älskade familj!
Bor i ett mysigt litet vitt hus med röda fönster ute på den öppna slätten på Österlen. Lev väl/MH


Svar: Tack för att du tog dig tid och svara på frågorna, jag uppskattar det :)
Jennilie

16, Norrtälje, går Samhällsvetenskapliga programmet på gymnasiet. Intressen är läsa, skriva, fotografera, vara med vänner, hästar bland annat. Har hittat till din blogg många gånger. Men två av gångerna så är det igenom Seul.blogg.se & senast så var det genom intervjun hos Adaras.se. Jag läser den för att du fotar riktigt vackra bilder (och du är jättefin som modell på dem!), vill se dina supersnygga och annorlunda outfits + inspireras, vill se dina second hand fynd + tips om hur man hittar det bästa när man är på second hand/loppis, då jag själv älskar second hand/loppis.

Nu vet du vem jag är, nästan.

1. Nyss fyllt 22 år ^^
2. Bor i Göteborg
3. För tillfället arbetslös
4. Träna, blogga (och allt därtill) umgås med nära/vänner, musik!
5. Du kommenterade på min blogg! :D
6. För att du verkar vara en jättegullig tjej, det är massa snygga bilder och du är en bra stilinspiration! :D Puss och kram ^^ Johanna

1. 14 ska fylla 15 :)
2. Stockholm
3. Går i skolan.
4. Mode och dans :)
5. Jag hittade din blogg genom www.elinlovisakarolina.blogg.se
6. Jag läser din blogg för du tar så grymt snygga bilder och dina outfits är superinspirerande!

» Lina

1. 20 år gammal.
2. Centrala Stockholm
3. Jobbar på kontorsvaruhandel och leker med olika slags papper och pyssel varje dag.
4. Är helt besatt av film och tv-serier. Är inne på min tredje DVD bokhylla. Har seriösa problem.
5. Det var när du vann statist rollen i New Moon.
6. Läser din blogg för inspiration och för alla dina snygga outfits. Får mig även att drömma bort till att bo i södra Sverige (även om jag tycker att det bör tillhöra Danmark, skåningarna snackar danska). Älskar även att man får uppdateringar varje dag, och att se hur dina fotokunskaper uppdaterats :) Grymma bilder, verkligen!

Svar: Låter kul med ditt jobb, jag som älskar papper och pyssel :D Tack för dina fina ord och komplimanger, du verkar vara en riktigt söt tjej :)
Jennilie

1. 16 år 2. Ulricehamn, västragötaland 3. Ska börja första året på naturvetenskapslinjen inriktning global framtid till hösten 4. Hästar och ridning, läsa. Vara med vänner. Film. Kolla kläder, vara kreativ. 5. Hittade din blogg för mer än ett år sedan genom en sida där du hade blivit utvald till dagens outfit och din blogg var länkad. 6. alltid massa inspiration när man kollar in !

Svar: Tack för dina fina ord! Vad kul att du gillar min blogg och att du inspireras, det gör mig riktigt glad! :)
Jennilie

1. 17 år, den dära jobbiga åldern då det inte finns mycket att göra :/
2. I Dalslands djupa skogar vid Kroppefjället :)
3. Jag ska börja andra året på samhällslinjen till hösten, på en friskola vid namn Frida (ett friskole företag här i uppe i väst).
4. Hästar, djur, retro, fynd, secondhand, alternativt mode, böcker, historia och massa annat roligt! :D
5. Det har jag funderat på, jag kan verkligen inte minnas det!
Vet att jag hittade en länk någonstans, men var? Tyvärr... ;p
6. För att den är sjukt inspirerande med massa fina bilder och kreativa tips och pyssel, toppen helt enkelt!

1. Jag är 16 år 2. Jag bor i Jakobstad i Finland 3. ska börja gymnasiet i Vasa 4. Allt från att vara med vänner till shoppa,resa,se på film,mode,secondhand :)5. Jag tror att jag hittade den från en länk av en annan blogg 6. För att den är intressant,inspirerande, mycket mode, fina bilder och uppdateras lagom ofta så man alltid har nått nytt att läsa :)

Svar: Vad kul att du tog dig tid att svara på frågorna, det uppskattar jag verkligen! Och tack för dina fina ord också, blir super glad :)
Jennilie

» Irma

1.14 vintrar
2.göteborg
3.ska börja nian snart :DD
4.dans
5.adaras (Idas blogg)
6.dina bilder är så känslofulla och sköra och du verkar som en söt, normal tjej med Skitsnygga kläder som till exempel inte kostar 1000 +

Svar: Tack för att du svarade på frågorna :) Och vad kul att du gillar mina kläder och sättet jag shoppar på ;)
Jennilie

» Linn

1. Jag är sjutton år. 2. Bor strax utanför Götlaborg.
3. Går natur på gymnasiet. 4. Hästar, spela musik och sjunga. Vänner såklart och att då dokumentera allt i bilder eller videos är ju inte helt fel, så det gillar jag med;) 5. Jag var ju såååååååå nyfiken på vilken tjejja som skulle till Italien och vara med på inspelningen av NM. Så coolt! 6. Jag sedan blev jag ju kvar och fortsatte läsa varje dag. Jag kanske inte är så haj på det här med secondhand, MEN du har så otroligt fina bilder och du gör dig sjukt bra på bild, så vacker! Tycker också att du är enormt inspererande att du orkar kämpa och göra saker fast att din rygg är kass. Tycker också det är kul att ni håller ihop så bra i familjen och gör mysiga saker! Du och din mamma verkar ju vara en superb combo, och som jag skrivit tidigare - NI borde ha en egen inredningstidning eller var det nu kan vara för ni är så grymt duktiga! Hälsa din mamma det, haha! :) Kram

1.Hur gammal är du? - Jag är 33 år //
2.Var bor du? - Jag bor i Eskilstuna //
3.Vad pluggar/jobbar du med? - Jag är arbetslös, men utbildad barnskötare //
4.Vad har du för intressen? - Jag älskar att busa med min dotter som är 17 månader, se på tv-serier, filmer, umgås med vänner och familj ibland, lyssna på musik, blogga, o.s.v. //
5.Hur hittade du till min blogg? - Jag hittade hit via blogg.se //
6.Varför läser du min blogg? - Jag har aldrig läst din blogg förrän nu

1. 17! 2. Värnamo. 3. Går det naturvetenskapliga programmet på gymnasiet. 4. Rida och tävla i hästhoppning, umgås med vänner, musik, mode, osv. 4. Din blogg kom upp i kanten när jag loggade in på min egen blogg och jag tyckte bilden som var där såg intressant ut så jag klickade in hit! 5. Detta är första gången jag besöker din blogg och jag fastnade direkt! Du har fina bilder, grymma outfits och du verkar vara en väldigt trevlig, jordnära tjej med härlig personlighet! :) Kram!

Svar: Tack för att du tog dig tid och svara på frågorna :) Vad snäll du är och vilka underbara saker du skrivit om mig. Känns inte som ett tack räcker, men TACK! :) Kram
Jennilie

» Josse

Hur gammal är du? 14 år
Var bor du? Karlskrona
Vad pluggar/jobbar du med? Går i skolan.
Vad har du för intressen? Sjunga, fota & spela gitarr!
Hur hittade du till min blogg? I sidmenyn på blogg.se
Varför läser du min blogg? För det är fina bilder!

Är 19 år gammal, bosatt i Örnsköldsvik (men inte länge till, muhaha!). Jag är för tillfället arbetssökande, bara extrajobb sådär eftersom jag har planer på att lämna landet till hösten. Är väldigt kreativ av mig och sitter gärna och pysslar med kollage/tecknar och skriver i exempelvis min dagbok. Samt tar halvkassa mobilbilder på vardagliga saker eftersom jag älskar råheten och charmen med "dåliga" foton. Sedan musik. Livsviktigt! Helst hård musik, mycket trummor, mums!
Din blogg minns jag inte riktigt vart jag hittade, men är ganska säker på att det var på blogg.se's startsida... Har i alla fall följt dig i minst ett år nu eftersom jag tycker att du tar fina foton, kreativa outfits och så är jag nyfiken på alla loppis/ebay-fynd du alltid hittar! :)

» Lollo

Är en 17årig tjej som bor i stockholm. Jag pluggar på gymnasiet, går samsam. Jag gillar att ta bilder,segla och läsa böcker. Såg den på någon sida och tyckte den verkade cool. Snygga bilder, coola outfits och insperation! :)

Svar: Tack för dina fina ord och tack för att du tog dig tid och svara på frågorna :)
Jennilie

Heter Jennifer och är 22 år.
Bor i Borås där jag för tillfället jobbar på gruppbostad.
Ägnar mest mina dagar åt att diskutera orättvisor med min omgivning och att slaviskt följa mina favoritserier på tv.
Jag hittade till din blogg någon gång i vintras när jag googlade efter kläder som jag ville köpa och det visade sig att du hade köpt något av det jag var sugen på.
Främt läser jag din blogg på grund av din grymma känsla för stil samt dina smarta DIY-tips. Du lyckas alltid inspirera mig :)

PS. Vad många det var som hade kommenterat här. Hur många läsare har du?

Svar: Tack för att du tog dig tid och svara på frågorna :) Haha ja serier är något jag också har en svaghet för, älskar serier! Tack vad snäll du är!Ja jag blev så glad när jag såg att rätt många svarat på frågorna, det är lite olika med i snitt har jag ca 200 läsare per dag.
Jennilie


Kom ihåg






Trackback