Ebay shopping

 Alltid när jag får in pengar på kontot har jag svårt att hålla mig borta från ebay, det har blivit ett litet beroende, haha. Nä, inte riktigt så allvarligt. Jag har i alla fall suttit och surfat runt på hundratals sidor med snygga grejer och tillslut fick det bli en liten beställning med smycken och några plagg, funderar även på två par apsnygga skor, men får se.. Här är några av de grejer som jag valde att klicka hem.
 
 
En fin virkad klänning, en transparent topp med fjärilar, en klo earcuff, två silvriga cuffs, ett snyggt halsband och världens finaste klänning.



Kommentarer
» lisa

Jag fyllde 18 i lördags så ääääntligen kunde jag skaffa mig ett eget ebay konto och slippa behöva fråga mamma/pappa. Så jävla skönt! Har hängt på ebay hela dan idag typ, dock bara köpt en grej än så länge ;) Men hittar massor till sjukt bra priser!

» lisa

Förresten, jag kollar bara på grejer från Storbritanien för jag vill inte åka på tull, har du beställt från nått annat ställe och åkt på tull?

Hej! Alltså hur funkar det där med att handla på ebay? kan du inte skriva ett inlägg om det?
Har du åkt på tull m.m. och hur lång tid brukar man få vänta? Är lite sugen på att beställa där ifrån...


Kom ihåg






Trackback