Flag inspired

Second hand butiken här i Simrishamn har just nu halva priset på allt i butiken vilket jag såklart gillar skarpt så jag var där igår och köpte några plagg. Jag köpte bland annat den här tjocktröjan som jag gillar hur mycket som helst, ni förstår inte hur glad jag blev när jag fann den, och gissa vad jag betalade för den... 25 kr!!! Jeansen köpte jag också där fast för 100 kr.




Skor//Second hand, tradera.se 285 kr
Jeans//Second hand, Second hand butiken i Simrishamn 100 kr
Tröja//
Second hand, Second hand butiken i Simrishamn 25 kr
Skinnjacka//
Second hand, loppis 300 kr
Hatt//
H&M 99 kr
Örhängen//
Gamla från H&M



Kommentarer

Att fynda är verkligen din specialité! ;) GRYMT

» Lina

hjälp så snygg tröja!!!

snyggast tröjan med flagg-inspiration jag sett so far! :D

superfina bilder! :)

Kram

» Sari

Jättefina bilder, och snygg tröja!

attans att du hann före mig på den tröjan. den hade jag fett rroffat åt mig om ikke du hunnit ha ha



jag ska dit imorgon och fynda lite hade jag tänkt...

se vad jag kan hitta på för kul



woho gammla typ buffaloskor du har på dig.. vilka ungdoms minnen

Så jävla snygg stil du har där! gillar allting men tröjan var klockren! ta hand om dig och tack för väldens bästa outfits blogg! kramkram

» julia

Åh, den var ju jättesnygg! Vilket vrakpris!

» Yasha

Gud vad fin tröjan och hatten var tillsammans. :)

» Elin

Snyggaste tröjan för bästa priset!

» Aaron

This makes my day Jen!

» Diana

Uuursnygg tröja! Och väldigt snyggt med skinnjackan o hatten till. Full pott ;D

» Ida

Supersnyggt!

Oj vilket fynd du gjorde, tröjan är superfin!


Kom ihåg






Trackback