White and furry

Hej. Idag har det varit en bra dag, jag vet inte om det är för att solen kikade fram och det var så vackert ute, eller om det var för den goda tacosen vi åt till middag. Kanske för att vi snart ska göra och äta marängsviss eller kan det vara för att jag gillar dagens bilder. Kanske en blanding av allt. Eller kanske för att jag har ett paket att hämta och tror att det är min auberginefärgade fuskpäls. Vem vet. Så här har jag i alla fall sett ut idag;




Dr Martens//Second hand, loppis 200 kr
Jeans//Gina Tricot, rea 199 kr
Tröja//
Second hand, loppis ca 15 kr
Fuskpäls//
Second hand, blocket.se 200 kr
Skinnvantar//
Second hand, loppis 20 kr
Väska//
Second hand, loppis ca 15 kr
Hatt//
Second hand, Röda korset 30 kr



Kommentarer

Nice outfit and God I love that bag. So nice!

» Elin

snygg outfit!


Kom ihåg






Trackback