Dagens blommiga outfitbomb

Hejsan! Idag har vi fotat min outfit med min nya kamera och ett nytt objektiv (det är inte ett teleobjektiv utan ett sådant ska jag köpa, det här är bättre för närbilder) och det känns himla bra! Själv måste jag dock lära mig allt, provade fota lite igår men det är så mycket jag inte vet hur man ändrar och så än men det lär väl komma :) Och blommigt var det idag i mina nya blommiga tights som jag budade hem från tradera för småpengar.






Skor//Second hand, tradera.se
Tights//Second hand, tradera.se
T-shirt//
Second hand
Kavaj//
Second hand, loppis
Skinnjacka//
Second hand, loppis
Hatt//H&M



Kommentarer
» lea

vilken mysig och vårig outfit :'>

Verkligen jättefint!

Kram!

» Lina

diggar dojorna

» Layla

Underbart!

» Elin

Ååh, vilka fina bilder!

du passar så bra i hatt!

nu finns ett inlägg med dig och mina favoritoutfits du publicerat under året på min blogg! ha en bra dag :)

Jo, jag måste lära mig att tänka positivt, jag är väldigt dåli på det, speciellt i sådana här jobbiga sitautioner. jag vet att det kommmer att bli bättre och att när hon väl är van kommer hon att bli värsta dagisbarnet men det är så jobbigt nu att jag inte kan tänka så långt.



Om det är hon som ligger i kistan så måste han känna en oerhört ågren över vad han har gjort eftersom han håller den låst.

Dem två sista bilderna är sååå fina!

Älskar din stil också.

Emelie: Åh vad snäll du är, tack så himla mycket :)


Kom ihåg






Trackback