Två par nya klackar

För några år sedan (si så där 2-3 år) hade jag endast hört talas om tradera men aldrig varit inne där själv medan jag i nuläget är inne där dagligen och handlar en del därifrån. Tradera är riktigt bra och så länge man får det man vill för ett billigt pris gör det inte allt för mycket att det tillkommer frakt än om jag helst av allt velat slippa den helt. Dock så tycker jag att det är mycket roligare att gå på loppis där man får se grejerna i verkligheten, ta på dem och prova i vissa fall men gånger då det inte är så mycket loppisar duger tradera gott och väl. Idag vann jag två auktioner, nämligen de här två klackskorna, ni får dock bara se detaljbilder nu. Dessa skor fick jag väldigt billigt båda två, en sån gång gör det inget att det tillkommer lite frakt, det är ändå värt de.




Kommentarer
» lea

brukar också använda mig utav tradera, älskar det :>

dock har jag köpt två par skor på tradera, de ena alldeles för stora, de andra alldeles för små, nu vågar jag inte handla skor där längre :(

sista


Kom ihåg






Trackback