Två fantastiska modebloggar!

Nu kommer en rejäl bildbomb men jag haar hittat till två nya bloggar som jag tycker är så himla grymma, vilken stil de har, främst hon som är först. Om ni känner till fler modebloggar som liknar dessa får ni gärna tipsa om dem.

Först ut har vi CHRISTERIC!



Hur fantastiska och grymma är inte dessa klackar?!??!?!?!!!!



Älskar denna look!



Snyggt att bryta av med lite färg i en dovare ton.



Nästa tjej är FASHIONNERDIC!



Skitsnygg väst!



Om jag hittar en lite längre läderkjol som inte är så dyr ska jag göra om den så den blir så här, super läckert.



Ju mer jag ser det desto mer vill jag ha ett par blommiga byxor att matcha till en blommig skjorta. Vet någon var jag kan finna ett par färgglada blommiga byxor (helst tajta) och en blommig skjorta?



Om ni gillar bilderna ovan borde ni kika in på deras bloggar för där finns mycket mer inspiration att finna :)



Kommentarer

Awesome tips! Tack!

» lea

sjukt vackra kvinnor och vilken stil de hade! :)

Men det är så ovanligt att svenska kvinnor vågar klä sig i något annat än svart, kolla bara på topplistan på minoutfit.se t.ex. varenda brud där har svart eller grått nästan.... mellanmjölksverige...

» Ida

Älskar den förstas stil! Måste kolla in hennes blogg!

Kanske du skulle gilla dessa:

http://jeangreige.blogspot.com/

http://msvintagevirgin.blogspot.com/

http://www.alicepoint.blogspot.com/

» amila

tack för tipsen :) nu ska jag drömma om bättre stil och nya kläder :)

» Catja

Så äckligt snygga stilar!


Kom ihåg






Trackback