Lila/Aubergine


Fuskpäls & bild, tradera.se

Åh, åh, åh!!!
Jag måste bara visa er den här super duper fina auberginefärgade fuskpälsen som snart är.... Tralalala... MIN! När jag först såg annonsen på tradera blev jag förälskad, det var kärlek vid första ögonkastet men i och med att annonstiden var ganska lång förstod jag att det troligen var fler än bara jag som hunnit spana in den. En hel del hade spanat in den men det var tydligen bara jag och några få fler som ville ha den så jag fick den för 82 kr. Jag är så himla glad att jag fick den, och för det priset. Jag trodde att priset skulle skjuta i höjden och att jag skulle bli tvungen att ge mig men icket. Hoppas jag hinner få den innan helgen, annars borde den komma på måndag :)



Kommentarer
» Aaron

It's like a style fit for royalty, you will be a beautiful princess in that Jen!

» Elin

Lyckos dej! Du gör alltid så fantastiska fynd!


Kom ihåg






Trackback