Kakburken

Av mamma och Andreas (styvpappa) fick jag en julklapp jag verkligen blev glad över, nämligen ett presentkort på kakburken.se. Många av er vet ju att jag älskar att baka men främst att dekorera olika bakverk så det var en perfekt julklapp till mig! I helgen gjorde jag min beställning där och igår hämtade jag färväntansfullt paketet med grejerna. Jag beställde bland annat muffinsformar i miniformat, olika blomutstickare för att kunna göra fina blommor, ärbart lim, olika spritstyllar och olika glitter (ätbara förstås). Nu hoppas jag bara att ryggen är snäll någon dag så jag får baka lite och prova mina nya grejer :)




Kommentarer

vad tyckte du om det ätbara limmet?

jag tycker det inte alls var bra.

jag köper de som har en burk som ser ut som den ovan FOOD COLER.. den gillar jag bättre..

ja visste e det galet kul att decorera bakverk

ohooo vilket underbart paket :D


Kom ihåg






Trackback