Jag är flickan med guldbyxorna

Hej! Åh vad det känns bra med nya kameran! Jag vet att det blir lite tjat om den nu men jag är så himla nöjd och det känns bara så bra, har även beställt ett teleobjektiv nu så det ska bli kul att testa. Såg förresten att elgiganten.se kör erbjudandet jag slog till på igen så om ni är sugen på en ny systemkamera så säljer dem Canon EOS 600D + 18-55 objektiv för 4990 kr (fraktfritt dessutom). Idag har jag på mig ett par guldbrallor som jag köpte på H&M i Umeå. Var egentligen de silvriga jag ville ha men de fanns inte i min storlek så jag valde de i guld i stället men så här i efterhand är jag glad över det då nästan alla (eller alla jag har sett) har valt silver. Jag är ju gärna lite udda ibland ;)





Skor//Second hand, tradera.se ca 100 kr
Guldbyxor//H&M, 299 kr
Tröja//
Second hand, loppis ca 20 kr
Fuskpäls//
Second hand, blocket.se ca 200 kr
Hatt//Gina tricot, 30 kr



Kommentarer
» bea

hh så snyggt!! Verkligen superfint ! Förstår verkligen din lycka angående kameran, har själv en systemkamera och jag älskar den ! Vad har du köpt för teleobjektiv, ska själv snart köpa ett och skulle grna vilja har lite olika förslag !! Har du tre objektiv nu alltså ? Vad är det för brännvidd på de olika ?

Snyggt med just den vita nyansen till det guldiga.



Alltså jag äe väl ingen negativ person men just vid sådana här tillfällen då det just gäller maribel och jag inte ser något positivt med hennes avdelning så är det svårt att vara positiv, får ananrs höra att jag är positivt. och jag förstår dig, skulle du inte vara positiv skulle det inte funka.

» Annie

Men hålla tjejen va snyggt!!! Yikes, fick lite andnöd typ. Love it <3

Jätte snyggt med guldbrallor till din outfit!

Har själv funderat på guldbyxor, men vågar inte riktigt :)

Jätte snyggt med guldbrallor till din outfit!

Har själv funderat på guldbyxor, men vågar inte riktigt :)

Snygggggg outfit!

fyfasen vad snygga skorna är. riktigt fynd!

Hej, Du är med på dagens outfit (http://spotlife.se/avdelningar/dagens-outfit/)din outfit kommer dyka upp klockan nio idag. Den som får flest röster på en månad vinner ett fint pris!

/Nettan

Jag vill ha dina skor....vad är det för märke på dom?...vet att du köpt dom på tradera men vilket märke är de.... VILL HA:):)



Svara gärna till min blogg!!!

Louise: Tack så jätte mycket!

Om du vill köpa ett par guldbyxor tycker jag du ska göra det, urläckert ju!!! ;)



Hanna N: Tack :)


Kom ihåg






Trackback