Blommigt och färgglatt

När jag får för mig något vill jag gärna göra det så snabbt som möjligt, att vänta är inte en av mina starka sidor. Skrev ju att jag ville ha en helblommig outfit med blommiga brallor med en blommig topp till, jag hann inte mer än skriva det innan jag började söka runt på nätet. Helst av allt skulle jag vilja ha ett par färgglada blommiga byxor, typ som jeans men jag har inte funnit några så ett par tights fick duga tills vidare. Jag köpte dem på tradera för småpengar men de kommer ursprungligen från H&M's Garden collection som släpptes för några år sedan. Nu är det en färgglad blommig topp jag är ute efter, antingen en tröja som jag kan ha en skjorta under, annars en blommig skjorta eller kanske en blommig jacka/kofta. Får se vad jag hittar :)

Tights från tradera.se

Imorgon är sista dagen här uppe i norrland för på kvällen flyger jag hem igen. Lite blandade känslor där, känns ganska skönt men jag kommer såklart sakna en del människor här uppe. Tyckte det var ganska jobbigt att säga hej då till pappa idag, önskar vi bodde närmare varandra för 130 mil känns lite väl långt. Men i alla fall så ska väl bloggen återgå till det normala då, mer uppdateringar men främst fler outfits! Ska även börja svara på era kommentarer då. Kram.




Kommentarer

Den här blusen är snygg: http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/de/de/zara-W2011-r/178025/603515/BLUSE%2BBLUMENDRUCK

Jag älskar blimmigt. har nog inte en enda klänning eller kjol utan blommor. och oj vad klagomål jag får från min sambo haha

Vad tyckte du om det nya tvd avsnittet?


Kom ihåg






Trackback