Blommiga byxor

Det är bara att inse, jag har blivit besatt! Blommor blommor och blommor, som mönster då. Jag har hittat ett par fina byxor som kommer från H&M men de är över ett år gamla så de finns inte kvar längre och jag har inte sett någon som säljer dem second hand. Har även sett att H&M trend har ett par fina just nu (tror jag), det är svarta i grunden med färgglada stora blommor men de finns naturligvis inte på hemsidan och H&M finns inte i närheten av där jag bor så det blir ju svårt.

Var inne på Lindex som snabbast idag och fick syn på ett par blommiga brallor (de på bilden nedan) och de var ju rätt fina, de är dock lite kortare än vanliga brallor så jag vet inte vad jag tycker om det. Å andra sidan är det ju snart vår så det gör nog inte så mycket. Hade lite brottom så jag hann inte prova dem men måste nog göra det i veckan innan jag blir galen haha. Men de kostar 399 kr och det gillar jag inte.. Men om de sitter hur bra som helst kanske det blir ett köp ändå, men bara kanske. Jag önskar dock att det var mer färgglada, hade gärna velat ha blommorna i massor av olika färgsprakande färger. Måste prova dem känner jag.



Lindex 399 kr.

När jag var inne på Lindex köpte jag en vit bh och två linnen för 100 kr sammanlagt! Ena linnet är i en stark lila färg och det andra är som brun guldigt, de var i alla fall väldigt fina och väldigt billiga. Ska försöka visa dem någon dag, har även så mycket annat att visa er från det jag köpte i Ume. De mesta visar jag nog i outfits, roligare så :) Och just de, budade även hem en blommig tröja idag från tradera, snygg, billig och bra!



Kommentarer
» Signe

http://www.selectedstyle.com/rut-mflgillian-flower-blouse-p-1698-c-450.aspx



En blommig skjorta, iofs lite transparent, men tänkte att du ville se. :) kram!


Kom ihåg






Trackback