Årsresumé 2011 del 2, juli-december

Då var det dags för del två av mitt 2011.

Under hela sommaren och mot hösten var jag på oändligt många loppisar och jag har aldrig shoppat så mycket och så billigt, det var helt galet! Och UNDERBART!


Jag och mamma var på en marknad i Hästveda tror jag det var, emellanåt fick jag vila på en madrass i bilen.



De dagar det var fint väder hängde vi (familjen) på stranden.


I slutet på juli kom Therese ner till mig. Det spöregnade under alla dagar hon var hos mig förutom de två sista dagarna så då passade vi på att vara ute och vid havet.



Vi var på en loppis där jag fann den här väskan för 20 kr!


Härligt strandhäng.



En annan dag på stranden.


En annan utflykt med familjen som var helt underbar, en av de bästa! Dessa kobilder är dessutom fantastiska om du frågar mig.



Den 12 augusti var jag med i Radio Kristianstad, det var väldigt roligt.




I mitten/slutet på augusti kom Sara ner och hälsade på i ett par dagar.


Jag fick akupunktur flera gånger men blev bara sämre av det.


Jag, Sara, Kevin, Liam och Andreas åkte till Malmö för Rix fm festivalen, vi såg bl.a Jay Smith och Chris Medina.


I början på augusti åkte jag till Sthlm för Formex-mässan. Thyme for Ginger hade olagligt snygga ramar i deras monter!


Jag köpte en del grejer på mässan för inköpspris, bl.a den här fina servisen.



Jag köpte mina favvokängor på loppis för 120 kr.


En annan söt servis jag inte kunde motstå, köpt på loppis för småpengar.


Dessa Dr Martens köpte jag på loppis för 200 kr, de var oanvända!


Ännu en utflykt.


Och en annan.


I mitten av oktober skapade jag den här löskragen till devotes sida Fashion corner.


Sedan skapade jag det här halsbandet.


Jag bakade och smakade för första gången macarons. Det var ju söta att se på men alldeles för söta att äta.



Jag målade tavlor.


I november åkte jag upp till Göteborg för att hälsa på hos Therese. Vi såg på Breaking Dawn, var lite på stan, åt buffé, slappade, var på Liseberg och så var jag med två gånger till i radio, även då för Radio i Kristianstad.



I december skapade jag ännu lite mer, bl.a den här super glittrande kragen.



Någon dag innan jul flög jag upp till norr för att fira jul och nyår med nära och kära. Här hälsar jag på hos mormor.


Så där såg mitt år ut :)



Kommentarer

härligt år!

kan du skriva lite om dom bästa loppisarna du varit på i sverige? är jättenyfiken :)

» Aaron

Happy New Year Jen! You were so pretty in all of the pictures, I love remembering the summer memories and my favorite are the outdoor summer concerts and the time at the beach, and I like autumn very much also. Hope you had a nice holiday season and are doing well,

hug!


Kom ihåg






Trackback