Sportigt värre!

Ingen kan väl ha undgått att en av vårens och sommarens hetaste trender är sportinfluerade plagg! Jag har suttit och kikat egenom många nätbutiker och kan helt klart konstatera att H&M vinner då det kommer till utbud och pris. Själv gillar jag den här trenden och man behöver ju inte se super sportig ut utan man kan ju använda ett sportigt plagg och sedan matcha det som man vill. Jag har samlat ihop lite sportkläder som jag gillar och tänkte tipsa om. Skinnkepan är ju på väg hem till mig redan men de gula shortsen tycker jag ser ritkigt bra och spännande ut, kanske får bli ett köp?!






Här har jag valt lite andra sportigare plagg och satt ihop till en snygg outift som jag helt klart skulle bära (då det blir lite varmare ute). Är lite sur över att jag så här i efterhand har insett att jag verkligen skulle vilja ha de vita skorna för nu är de naturligtvis slutsålda, huh!





Kommer ni satsa på den här trenden?



Kommentarer
» julia

Jag gillar kepsarna! Sjukt snyggt om man vill tona ned en annan uppklädd outfit.


Kom ihåg






Trackback