I can feel that spring is on it's way to rescue me

Hej igen! Jag såg precis att The Walking Dead har börjat om igen, kul! Hämtade ut mitt paket från Nelly.com idag som innehöll de här klackarna plus ett par rosa vida byxor. Byxorna var super fina men ganska långa byxben än om jag har höga klackar på mig, funderar på byta till en storlek mindre för att kunna ha dem högre i midjan och få dem lite kortare men å andra sidan gillar jag att de satt rätt lågt i midjan också. Måste nog prova dem nån gång till innan jag bestämmer mig. Och skorna är jag himla nöjd med, de är dock väldigt höga och lite svåra att gå i eftersom det inte är någon platå. Snygga var de också, snyggare än jag trodde.






Klackar//Nelly.com 99 kr
Byxor//Gina tricot 100 kr

Skjorta//Second hand, loppis 10 kr
Kragsmycke//Second hand, loppis 10 kr
Hatt//H&M 99 kr
Skinnjacka//Second hand, loppis 300 kr



Kommentarer
» YASHA

skitsnyggg!!!!!

» Linn

Vad görafint!

Jo jag undrar, du som jag älskar ju att baka och pyssla så har du kollat in den norska bloggen http://www.passion4baking.com/ ? Jättefina bakverk och dyl. och man blir ju inget annat än inspererad!

You go girl! :)

» Anita

Snygg färg på blusen :) og kult kragsmycke :)

Oh, love the outfit. And the heels and shirt. Everything.

» Emma

En kanske lite dum fråga, men har du på dig dina dagens outfit-kläder hela dan eller bara för bilden? Känns som att du har så tunna jackor och själv klarar jag inte ens av att bära kostymbyxor med strumpbyxor under, så hur gör du som dessutom ränner runt barfota?

Hur du än gör tycker jag att du har grymt skön stil.

Linn- Tack så mycket! Tack för tipset, följer den bloggen nu! :)


Kom ihåg






Trackback