Me and our neighbor's cat

Hörrni, idag blåser det som attan ute så vi tog outfitbilderna just utanför dörren för att slippa gå en längre bit i det här vädret. Vi hann bara ta någon bild innan grannkatten kom på besök och ville kela, han sprang fram och tillbaka mellan mig och mamma och det går ju inte att låta bli att mysa lite. Älskar ju katter så himla mycket. Så här ser förresten skinnvästen ut på, det är ju den gamla skinnjackan som jag klippte av ärmarna på. Och dessa blommiga jeansleggings landade i brevlådan igår och jag är så förbannat nöjd, det är så mycket snyggare och sitter så mycket snyggare än vad jag ens hade kunnat hoppats på.


Klackar//Second hand, tradera.se
Leggings//Second hand, tradera.se
Skinnväst//Second hand, gjort själv
Hood//H&M



Kommentarer

I love the leggings and the cat. So adorable. Cats are lovely.

så snyggt :)

måste varit nåt med katter idag för då jag skulle fota min vännina eva så sprang min annars så blyga katt runt om henne hela tiden.. en av bilderna jag tog (som man kan se på min blogg) ser man lite av han...ha ha ha



skit snygga leggings

» Aaron

We talk in the summer sweet Jen,

hug!

» Sari

Jättefint, gillar combon! Och kissen förstås ;)

Snyygggt där! :)


Kom ihåg






Trackback