Lite nytt - Loppis

Var ju som sagt på loppis tidigare idag där jag hittade en del så jag tänkte visa upp lite av grejerna. Jag köpte dessa två hyllor för 150 kr (75 kr styck), tycker de blev mycket bättre i mitt rum än skoställen jag hade innan. Jag köpte även bokstället som ni ser på en av hyllorna för 5 kr och halsbandställningen för 10 kr. De andra två smyckehållarna (de på en tegelsten) har jag gjort själv för något år sedan, gillar dem så mycket just för att de är personliga. Väskan som hänger på bysten är ännu ett fynd från dagen men ni ska få bättre bild på den sen tillsammans med en annan väska som jag också köpte. Ni anar inte hur kul jag tycker det är att loppisarna har börjat om lite smått igen, längtar till sommaren då det är loppis flera gånger i veckan. Och just de, bokhyllorna jag köpte funderar jag på att göra om, vill dekorera dem med tidningsutklipp, decoupage. Vad tror ni om det?




Kommentarer
» Lina

Vilken skön stil du har :)

I loooooove the jewelry stands you made. Awesome.

» ERIKA

Vad har du gjort smyckeställen i? Vanlig ståltråd? Jättefina!

Blir som vanligt superinspirerad av att kika in här på din fina blogg ! Tycker jättemycket om den och din stil.

Idag när jag satt och kollade igenom gamla Frida-tidningar hittade jag när du var med i deras "Min modevecka". Då visste jag inte vem du var, men det var kul att se nu när jag läser din blogg.

Ha det bäst !

du får gärna tipsa mig om bra loppisar här omkring...



ohhhh jag e kär i alla de snygga monroe sakerna jag ser i bakrunden...love love love



den gammal 2hand butiken här i simpan ska tydligen läggas ner så han säljer ut allt där nu till ännu billigare priser än innan...tips bara

smycken ställen var super coola...såna borde du göra och sälja.. unika och annerlunda..hade sålt som smör i solsken

Ida Rigby- Jag blir så himla glad av kommentarer som din, blir varm i hela kroppen så tack :) Ja jag har ju varit med i "Min modevecka", var himla kul faktiskt.

Tack detsamma. Kram.

» J

Härligt!

Fint! :D


Kom ihåg






Trackback