Läsarstilen #63

Idag så är det 17-åriga Ester som visar sin outfit här på bloggen. Hon och hennes vän Sofia driver bloggen lovewillgetyouhigh.devote.se tillsammans.


Linne- Bik Bok
Jeans- gina tricot
Halsband- Gina Tricot


Ester och Sofia säger: "Vi är två tjejer som driver en modeblogg och älskar allt vad mode handlar om. I vår blogg tipsar vi om en del saker (både om bland annat accessoarer, kläder ("nuets kollektion", samt hårprodukter, visar outfits och skriver om vår vardag bland annat. Vi båda är 17 år och går handelsprogrammet i Lidköping. Vi har inte någon speciell person som vi inspireras av men Vanessa Anne Hudgens är så himla fin och hennes kläder är helt bedårande!"

Den där toppen tycker jag var riktigt snygg, både formen, att den är transparent och så den blå färgen! Snyggt matchat till helsvarta kläder så toppen får stå i centrum. Sen så är jag väldigt förtjust i överdelar som är instoppad i brallorna så hon träffade mitt i prick. Jag kan inte mer än gilla den här outfiten!



Vill du också synas med din outfit på min blogg? Läs hur du gör HÄR!

OBS!! I och med att jag inte har tillgång till min mejl längre ([email protected]) så har jag inte tillgång till alla som skickat in outfits till Läsarstilen. Det känns hur tråkigt som helst för jag hade så många snygga outfits att visa er. Så till alla er som inte fått sin outfit publicerad på min blogg än; Skicka in mejlet igen fast till min nya mejladress [email protected].



Kommentarer
» Ida

Väldigt fint ju:)

» Ida

Fin blogg!!


Kom ihåg






Trackback