Inspired

Brrr... Ni ska bara veta vad det blåste nere vid havet när vi tog bilderna, jag föll nästan framlänges för att det nästan inte gick att stå emot vinden. Och vet ni vad?! Jag har fått höra att i samhället där de flesta av mina släktingar bor och där jag var över jul visade tempen -46,4 grader idag, fattar ni, MINUS 46,4 grader kallt!!!! Jag har som mest varit i minus 33 grader och det tyckte jag var hemskt. Haha. Det är faktiskt helt ofattbart om ni frågar mig!



Skor//Second hand
Strumpbyxor//Lindex

Klänning//Second hand
Keps//KappAhl
Vantar//
Second hand
Väska//
Second hand



Kommentarer

Brrr. Men hur coola är inte de där strumpbyxorna. Denna outfit är en perfekt kombination ihop med vit snö. Svart och pälsmönster funkar bra ihop.

Du har en skön stil och jag har kollar igenom lite på din blogg. En hel del balla och coola outfits.



Ha en bra dag.

» lea

usssh va kallt... :( jag klarar inte ens av -20 men 40?!



Snygg outfit btw :>

åh gud så snyggt!


Kom ihåg






Trackback