För jag är lycklig tralalalala lala lalala la

Åh, just nu klappar mitt hjärta lite snabbare än vanligt, av glädje och nervositet. Som jag skrev i mitt förra inlägg hade jag hittat ett par skor på ebay men var lite osäker för att det var just ebay, har ingen erfarenhet av den sidan. Men efter att ha läst på olika sidor om tullavgift, moms, ebay osv så bestämde jag mig tillslut för att slå till, så jag registrerade mig på ebay och skaffade mig ett paypalkonto. Jag är skitglad just nu för att jag verkligen gjorde det men ändå lite nervös, jag hoppas att de hittar hem till mig. Dock så kommer det ta ett par veckor innan jag får dem men de är värda att vänta på. Det självklara hade varit att visa en bild på skorna för er nu i det här inlägget MEN jag har valt att inte göra det för jag vill överraska er :) Jag kommer sova bra i natt.



Kommentarer

jag har handlat jätte ofta på ebay.. av 100 gånger har jag fått 99 gånger sakerna hem..

tar lite längre tid än om man handlar i sverige men ebay is so nice..

kollanin etsy.com med

» Layla

Spännande!



Jag handlar på Ebay nästan dagligen :) Har väl hänt typ 2 ggr på flera år att paket ej har kommit fram MEN då har säljarna gett tillbaka pengarna ^^ Ebay is the shit :D hehe


Kom ihåg






Trackback