SHOPPING!!

Som jag skrev igår så har jag shoppat en hel del här i Umeå. Igår var jag och Sara på stan och idag var vi också i stan en sväng, kul kul! Idag satte vi oss även och åt på en restaurang och käkade mat och efter det fick det bli efterrätt, mums säger jag bara. Men tillbaka till shoppingen.. Jag vet inte riktigt hur jag ska rymma alla nya plagg i mina garderober, men på något sätt måste det gå. Här nedan ser ni i alla fall det jag samlat på mig (förutom ett par byxor, en tröja och ett linne som jag har på mig just nu, får visa dem en annan gång).
 
Från vänster; Ett par gröna och mysiga mjukisbyxor, två par blå byxor och ett par som skimmrar i rosa/grön/turkos. I mitten ser ni fyra par långärmade tröjor varav två är så där fluffiga och mysiga. Till höger är tre par baslinnen och ett linne med en text.
 
En fin peplumtopp med transparent överdel, en veckad lackkjol och en halsduk.
 
Två mössor, en söt sjal, örhängen, hårsnoddar, en näsring, en plånbok, ett hårband, en sportbh, sockar och "spännen" som man fäster på skor.
 
 Vad tycker jag om årets mellandagsrea då? Njaa.. Tycker nog att rean förra året var bättre, snyggare grejer på rean och billigare! Men jag har ändå hittat massor av fina grejer i år med. Nästan allt här ovan köpte jag på rea så jag är ändå nöjd, såklart! :)
 
Har ni shoppat något på rean?
 

Nu ska jag vara social med Sara igen för imorgon åker jag till pappa.
Vi hörs, puss å kram.



Kommentarer
» Emma

Var har du köpt lackkjolen?:)

Svar: På gina tricot :)
Jennilie

» Anita

Vart kommer new york brooklyn tröjan ifrån?

Svar: Köpte den på Gina tricot, den går på 199 kr :)
Jennilie


Kom ihåg






Trackback