Rea-shopping

Det kanske bara är att inse att jag är shoppingberoende! Kan dock säga att jag inte är lika galen som tjejen i En shopaholics bekännelser, jag skulle aldrig ta olika lån för att kunna shoppa kläder, så galen är jag inte :D Utan jag är shoppingberoende på en nivå som är rimlig och hanterlig! Om jag inte har några pengar, ja men då kan jag inte köpa någonting heller, så enkelt är det.
 
Var för någon dag sedan inne på H&M's hemsida där jag shoppade en del. Det mesta köpte jag dock på rea, hade även en liten rabattkod som var oanvänd så det blev ändå en okej summa med tanke på vad jag köpte. Då kanske ni undrar vad jag klickade hem? Här kommer det;
 
 
Den super fina kappan har jag spanat in sen den kom in på hemsidan, men jag köpte den aldrig pga priset. Men nu fick jag den för under 200 kr med min rabattkod så då kände jag mig tvungen att köpa den. Vill verkligen ha en vit kappa och den här är typ perfekt! Och polon, hur mysig ser den inte ut att vara?! Tog den i en storlek större, medium, så jag hoppas den inte blir alldeles för stor, men jag vill inte ha den tajt heller.. Hatten heter ju Jennilie i mina ögon så det var inget snack om saken, i samma ögonblick som jag såg den hamnade den i min varukorg ;D Den är dock på rea nu (jag fick den också för reapriset) så den kostar bara ca 75 kr! Och färgglada brallor får man aldrig för många av, speciellt inte när de bara går på 70 spänn, då är det minsann ett riktigt kap. Så snart kommer ni se mig i dessa plagg, kanske flera på en gång om färgerna passar ihop.
 
Nu ska jag snart iväg och träna på sjukgymnastiken så jag ska göra mig klar nu! Vi hörs senare ikväll med en outfit :)



Kommentarer

Åh, rear dom kappan nu? Jag älskar den :)

Svar: Ja det gör de, den kostar nu 250 kr :) Ja den är verkligen super fin.
Jennilie


Kom ihåg






Trackback