Pastelligt

Platåskor//Tradera.se
Byxor//Loppis
Tjocktröja//H&M
Halsband//H&M
Skinnjacka//Loppis
Hatt//Trendsales.se
Skinnvantar//Ebay
 
Jisses vad jag gillar såna här färger! Jag tycker det är grymt snyggt och att det ser fräscht ut så här på vintern när allt är så mörkt. Dessa brallor köpte jag på en loppis för 10 eller 20 kr, ett riktigt fynd då alla lappar satt kvar. Och skinnjackan (den är i äkta skinn) är ett av mina bästa loppisfynd någonsin, budade mot två andra tjejer och vann den för 300 kr. Och så till en helt annan sak.. Jag använde läppstift för första gången i våras, då tyckte jag inte riktigt att det var min grej och sa att det var nog första och sista gången jag använde det. Men nu är jag helt besatt! Jag tycker att i princip varenda outfit blir snyggare med läppstift till, haha. Likadant som att jag tycker att hattar (eller andra huvudbonader) är ett måste för att göra en outfit komplett. Men men..
 
Just nu är jag som sagt hos min vän Sara och hälsar på. Idag har vi tänkt ta det lite lugnare och troligen gå ut och käka, det ska bli gött och mysigt! Får se vad mer vi hittar på :)
 
Jag hoppas att ni har det fint och mår bra! Puss o kram.



Kommentarer

Du blir verkligen jättefin på alla dina bilder! Kram!

Gillade verkligen byxorna!

love love love den skin jackan

Svar: Tack, och jag älskar den också <3
Jennilie


Kom ihåg






Trackback