Oops.. Inget datorsittande

Hej! :) Jag hoppas att ni alla har det bra? Själv mår jag väldigt fint. Jag landade ju i Umeå i söndags, var förbi en sväng hos min morbror och hans familj innan pappa kom och hämtade mig. Så det är hos min pappa jag är just nu och här blir jag i några dagar till. Jag berättade för ett par dagar sedan för er att en av pappas katter har fått två ungar.. De är två stycken och de är nu ganska exakt fyra veckor gamla, och de är så söta och mysiga att jag dööööör!! Hur i hela friden ska jag klara av att åka hem till Skåne igen och lämna dem här?! Det kommer banne mig inte att gå, det är väl bara att flytta tillbaka till Umeå igen. Jag ska se till att fota dem någon dag så ni får se hur gudomligt fina de är. Jag myser med dem hela tiden, men mest gillar jag när de ligger på min bröstkorg eller runt halsen och sover i flera timmar.
 
Hade egentligen inte tänkt skriva ett inlägg om kattungarna men kunde inte låta bli. Jag ska i alla fall se till att uppdatera med en outfit imorgon :) Och som ni kanske förstår så kommer jag inte uppdatera lika mycket nu under tiden jag är här uppe, men jag ska se till att det dyker upp några inlägg per vecka. Låter det bra?
 
Då hörs vi imorgon igen, kram!! <3



Kommentarer

JA, JA, JA, flytta tillbaka till Umeå igen!!! ;D

Under året har jag och en till person hållt på med ett hemligt projekt som man kunnat följa. Nu idag, har detta avslöjats! Vi har startat nya klädföretaget vid namn Lie-em. Läs min väg som mönsterkonstruktör och designer i detta projekt, som ni alla kommer få ta del av senare och kunna köpa våra produkter våren 2013!!!

http://jeenlicious.blogg.se/2012/december/det-hemliga-projektet-avslojas-2.html#comment


Kom ihåg






Trackback