NEON

Buffalo platåskor//Trendsales.se
Brallor//H&M
Tröja//Gina tricot
Fuskpäls//Ebay
Väska//Loppis
Örhängen//DIY
Vantar//Loppis
Glajjor//H&M
 
Idag invigde jag mina nya neongula brallor från H&M! Shit vad nöjd jag är med dem, tänk att de bara gick på 70 spänn, sånt gillar jag :D Hann tyvärr inte fota julklapparna jag slagit in idag, hade en läkartid och har gjort lite annat. Men imorgon ska jag se till att fota dem och förhoppningsvis ge er lite inslagningsinspiration. I veckan lär det nog bli lite si så där med bloggningen också, har en massa tider till läkare, sjukgymnastik osv, måste även fixa massor av grejer inför nästa Umeåresa då jag ska till smärtkliniken där. Jag åker ju upp Till Umeå på söndag så jag måste även se till att vätta, hämta ut mediciner, packa osv osv. Men ni förstår nog :) Kommer ju såklart uppdatera dagligen, men förvänta er inte typ 3-4 inlägg bara.
 
Har förresten glömt berätta vem vinnaren av döskallesjalen blev. Den lyckliga vinnaren är "Annika - drömmen om 11 barn"! GRATTIS!!



Kommentarer
» emma

asballa byxor, älskar dem!!!
sv. jaa jag tvättar med bara håret när det behövs. men det är mest för att jag är lat haha. och precis som du skriver är det så himla kul när paketen är extra fina! dock har jag inte satsat pengar på det i år.. utan har använt det som blev över från förra året.. saknar presentsnörena :( haha. men behöver spara pengar och man brukar ju säga att det är insidan som räknas ^^

» emma

sv. ja jag har liknande byxor från gina tricot faktiskt :D måste ta på dem nån dag hihi! och jag kan gärna ta lite papper och annat av er haha ;)

» Bunny

Jääääklar vilka brallor!! Finns en tröja i den färgen hos cubus, bland deras träningsplagg! :D

» emma

sv. jasså? :D jag fick nå knas på färgglada byxor förra vintern så har alla färger typ haha. köpte asmycket från gina för de fick in så himla mycket.. :)

Så snyggt! :)

damn vad läcker outfit


Kom ihåg






Trackback