God natt

Hej fina ni! Jag undrar om det bara är jag som tycker att det är helknäppt att det är julafton om ca två veckor?!?! Jag har som för mig att det i alla fall är månad kvar tills dess. Jag har skrivit det förut men måste skriva det igen, tiden går så förblånat snabbt! Jag hinner inte med känns det som.
 
De senaste dagarna har jag sett till att vila min arm som jag börjat få så ont i (det började för ca en vecka sedan). Så efter att bara ha använt höger arm och hand då jag suttit vid datorn har resulterat i att den har blivit bättre nu. Så ikväll kunde jag äntligen börja svara på era kommentarer! Har svarat på ca 70 stycken(!!!!) så nu har jag "bara" ca 30 stycken kvar att svara på. Har lite ont i armen igen nu när jag skrivit så många kommentarer och använt båda armarna, men det får jag ta.
 
Nu hade jag tänkt gå och lägga mig.. Om vädret tillåter så ska jag försöka hinna fota tre outfits imorgon, kanske fyra om jag hinner. Vill ju ha några outfits som jag kan visa er under tiden jag är uppe i norr, för när jag är där så är det tjocka och varma kläder som gäller. Hörde att det var 32 grader kallt idag där jag ska fira jul, jippi (not). Förhoppningsvis är det inte lika kallt när jag är där! Men nu så, nu ska jag på riktigt gå och lägga mig, vi hörs imorgon. God natt och sov gott :)
 



Kommentarer
» Marta

ja verkligen! jag köpte ut alla de hade igår hah dvs 9 st :p alltid bra att ha, har blivit helt beroende :)
är det din mamma som fotar dig eller?

- Precis, lite platå, love it! :) Kram, x


Kom ihåg






Trackback