Fem outfits - Rösta

Här har ni fem olika outfits som jag har visat er under veckan som gått. Jag tycker det är kul att veta vilken eller vilka ni gillar, därför vore det kul om ni kunde säga om ni har någon favorit?!
 
 
Jag gillar helt klart nummer 2 mest! Jag gillar kläderna, färgerna och bilderna. Det är en outfit som jag är väldigt nöjd med :)
 
Haha, ser precis att jag har haft fläta hela veckan :D Men jag tycker det är så snyggt och dessutom väldigt bekvämt, det går så snabbt att fixa till den på morgonen också.



Kommentarer

Definitivt 2! :D

Även om jag är smygkär i dina Buffalo Towers. :)

» alice

jag föredrar outfit nr 5! :)

» maria

har kollat igenom din blogg, sjukt vad snygg du är! för övrigt tycker jag nr 3 pga av perfekta solisarna!

BAHH var får man tag på de blå brallorna längst till höger i din header? SÄG INTE LOPPIS DÅ SKJUTER JAG MIG SJÄLV

/tacksam för svar

Gillar också tvåan! :)

- Javisst, är kär i den outfiten! Kram

» Marta

nr 2 är min favorit!

Ja är verkligen inte lika bra när det gäller färg, fast å andra sidan går jag i jobbarrkläder halva dagarna :P Men gillar att du e skönt rörig. 4 känns mest chill å åt mitt håll :D

Ja de får vi hålla tummarna, tråkigt om den var helt dassig när du fick den..

Nr 3 är nog min favorit. Den är cool och faller mig i smaken :)

Femman! :)

» Lina

Femman :)

Svar: Tack :D
Jennilie


Kom ihåg






Trackback