Cosy

Platåskor//Ebay
Röda brallor//H&M
Polotröja//H&M
Väska//Loppis
Hatt//Trendsales.se
 
Så här har jag strosat omkring idag. Invigde mina nya brallor och tjocktröjan från H&M, och tröjan är hur skön och mysig som helst! Jag tror jag kommer bo i den nu i vinter när det är kallt ute (och inne ibland). Idag hade vi för övrigt typ världens finaste vinterdag! Även om jag avskyr vintern så kan jag faktiskt njuta vissa dagar, som idag när det var plusgrader, vindstilla och solen sken. Önskar att varenda vinterdag kunde vara så, då skulle jag nog inte ogilla vintern så mycket, i alla fall inte lika mycket ;)
 
Ni vet glassen som jag tipsade om i mitt förra inlägg? Jag åt alldeles för mycket alldeles för snabbt, så nu har jag legat här i soffan med världens magknip, och som alltid när jag har magknip så får jag ännu värre kramp i ryggen. Men nu har det äntligen börjat släppa! Ska nog inte äta mer glass ikväll...
 
Ha en trevlig fredagkväll!



Kommentarer
» Ebba

Vilken mysig tröja :)

gud va läckert.. skit snygga röda byxor..de lyser verkligen upp allt det vinter vita

Svar: Tusen tack och ja visst var de fina :) Jo de är inte direkt diskreta nu när allt är vitt, haha!
Jennilie

» emma

guuuud vad snygg du är!! önskar nån kunde ta såna här bilder på mej varje dag! då kanske min blogg hade kunnat bli lite kul ^^


Kom ihåg






Trackback