Cheap Monday!

Skor//Tradera, ca 200 kr
Jeans//Tradera, ca 100 kr
Tröja//H&M, 60 kr
Halsring//Ebay, ca 40 kr
Keps//Loppis, 10 kr
Ringar//Ebay, ca 30 kr
 
= Ca 440 kr för HELA min outfit!
 
Idag är det måndag igen vilket innebär Cheap Monday! För er som nyligen hittat hit så brukar jag på måndagar lägga upp en outfit som inte kostat mig så mycket pengar, och jag har döpt det till Cheap Monday! Som ni ser så har snön hittat hit till Simrishamn nu.. Jag hatar snö, det enda positiva är att bilderna blir bättre pga av ljuset. Och det var svinkallt ute när vi skulle fota den här outfiten.. Hade ju kunnat ha på mig en jacka men jag tycker det var snyggast utan, så då fick det bli så :)
 
Om någon timme dyker en TÄVLING upp här på bloggen, missa inte det!



Kommentarer

Sugen på en vinterjacka? Kolla in den här länken då: http://www.tradera.com/8848-altitude-rod-dunjacka-storlek-36-auktion_163301_170307466

Kram :-)

» Ebba

Så attans snyggt! Som vanligt! ;)

men gud så galet fin du är!

Galet snyggt! SJukt att det går att hitta så mycket skatter här och var!

» Sara

så snygga bilder :)

» Lina

Förstår verkligen inte hur du lyckas få ihop en sån där outfit för lite över 400 kronor.. Galet!

Svar: Hej, det gick inte att svara på din blogg?!.. Sv: Så kul att du gillar min cheap monday outfit :D Grejen är ju den att mitt främsta intresse är ju att shoppa kläder, och då menar jag billiga kläder :) Jag köper hellre 5 par jeans på tradera.se istället för att köpa ett par nya i butik för 499 kr! Dock så gör ju även jag undantag! Bara för att jag älskar billig shopping så brukar ju även jag ibland köpa grejer som kanske går på 500 kr, det är inte ofta, men det händer ;)
Jennilie


Kom ihåg






Trackback