Blå manchester

Wedge sneakers//Ebay
Brallor//Tradera.se
Silvertröja//H&M
Kappa//New Yorker
Keps m. nitar//Ebay
Halsband//Ebay
Ringar//Ebay
Ring med silver "kulor"/Present
 
Och så äger jag ett par brallor i manchester! Förut tyckte jag att det var väldigt fult, men på sistone har jag börjat gilla det mer och mer! Dessa hittade jag på tradera och jag fick dem för ca 50 kr inkl. frakt så det var ju ett riktigt kap! Gillar speciellt den blå färgen måste jag säga. Annars händer det inte så mycket.. Eller ja jag sitter och kollar runt på ebay och lägger grejer i min "Watch list". Jag kan inte beställa något just nu eftersom varan i så fall kommer under tiden jag är i Umeå, vill inte riskera att den skickas tillbaka! Men sen i slutet på december lär jag nog göra en liten beställning, har nämligen hittat ett par grejer som jag bara "måste" ha :) Vi hörs senare eller imorgon, kram!



Kommentarer
» Ebba

Så snyggt!!! Skorna var grymt snygga, kärlek till dem ;)

Jag bara älskar dig stil, det får min intresse att klicka in i din blogg, allt bra? :D

» Bea

Snyggt! Jag gillar också manchestertyg :-) hade det mycket när jag var liten, funderar på att börja igen.

» Marta

blev helt kär i skooorna! <3

Svar: Tack så jätte mycket :D
Jennilie

Helt rätt!


Kom ihåg






Trackback