Wedge-Sneakers

Okej, ingen kan väl ha missat sensommarens och höstens stora skotrend?! Det är i princip omöjligt för varenda skobutik verkar ha snappat upp trenden med wedgesneakers, sneakes med gömd kilklack! Personligen tycker jag att de är ursnygga och jag har tyckt det sedan H&M släppte sina för ett par månader sedan (ni minns de vita och de svarta med neongula detaljer?). Jag väntar ju på att två par ska landa i min brevlåda, ett par vita och ett par svarta från Ebay. Jag har gått igenom ett par sidor på nätet och samlat ihop ett gäng av denna skomodell. Hoppas ni hittar något par som ni gillar.
 
 
 
Jag undrar om ni har tänkt eller kanske redan har satsat på denna skotrend?



Kommentarer
» lisa

Jag har precis köpt ett par från skopunkten, älskar dom!

» Nin

Så jävla snyggt! Hade velat ha alla


Kom ihåg






Trackback