Sportigt

Hejsan. Jag kom ganska nyss hem efter att ha varit och tränat, shoppat och hämtat ut recept på apoteket och så avslutade jag det hela med en promenad. Jag har blivit mer och mer förtjust i att köpa träningskläder, gärna färgglada plagg. Som innan jag skulle och träna var jag inte alls peppad på det men sedan bytte jag om till lite färgglada och snygga träningskläder och det gav mig genast lite inspiration och det kändes roligare, ett tips!
 
Gympaskor//Intersport
Shorts//Gina tricot
Linne//Lindex
Sportbh//H&M
Väst//Second hand (H&M)
Keps//H&M
Klocka//Ebay



Kommentarer

Sv: Haha va gullig du är! :D Ja, jag vet att jag är lite knäpp i mitt sätt att skriva komplimanger, men jag tycker verkligen att man ska skriva det man känner! Det är så ofta man tänker det tyst för sig själv, men hur ska personen då kunna veta att man tycker den är grym? :P Jag kan erkänna att jag är sjukt avundsjuk på din kreativitet med bilderna och stilarna, och ditt mod att klä dig precis som du vill. Men det är en positiv avundsjuka! Jag säger det igen - tycker att du är grym! :D Kram Johanna p.s Skitsnygga träningskläder! Håller med dig, man blir mycket mer peppad av att känna sig fin och (färg)stark på gymmet! :D


Kom ihåg






Trackback