Keep your distance, I might hurt you!

Hejsan. Idag har jag varit och tränat och träffat min nya sjukgymnast. Jag har nog inte berättat det för er men Christian, sjukgymnasten som jag haft i ca 2 år slutade jobba på sjukhuset i förra veckan. Tyckte det var så himla tråkigt för han är och har varit världens bästa sjukgymnast, han har alltid förstått mig och alltid försökt hjälpa mig på bästa möjliga sätt. Men idag träffade jag min nya för första gången, Hanna heter hon och jag måste säga att hon verkar vara ganska lik Christian, snäll och ödmjuk. Så jag tror att det här kan bli bra det med.
 
Och vad många som kommenterade mitt inlägg med alla kläder jag rensat ut ur garderoberna. För er skull hade jag gärna haft en bloppis men som jag skrev skulle det ta för lång tid så tyvärr blir det inte så. Jag har dock bestämt mig för att varje måndag i ett par veckor framöver anordna en tävling där jag lottar ut lite kläder, smycken och kanske något par skor. Det låter väl som en rolig idé?! Så på måndag drar jag igång första tävlingen!
 
Och en sista grej, titta vilken snygging jag fick hem idag! Den sitter perfekt och är så jäkla ball! Inget man har på sig om man ska mysa eller så kanske men den är helgrym ändå, älskar den!
 
Bh//Ebay
Skjorta//Loppis



Kommentarer

Kul och snygg :D
Men snälla kan du väl göra en tävling som man inte behöver facebook till! Och i sånna fall kan det väl finnas typ flera "alternativ" som typ twitter elleer liknande :)

» Petra

så grymt läcker BH!

Ååh vilken bra idé,det ser jag verkligen fram emot,du har så sjukt fina kläder och jag skulle gärna ta alla,men tyvärr funkar det ju inte så (;
Kram

» Aaron

HOT!

sjukt cool...as nice...

Den var super fin på, Tänkte fråga vilket storlek du valde, Jag har normalt 70c och undrar om du vet vilket storlek som skulle passa bäst på mig :)

Satan vilken snygg bh! Vad gick den på?


Kom ihåg






Trackback