I min keps

Hej. De här är väl inte de bästa bilderna jag publicerat här på bloggen men jag började få så ont i ryggen när vi var nere vid havet så jag ville bara snabbt ta nån bild. Bättre än inga tänkte jag och jag hoppas ni håller med :) Jag känner mig fortfarande ganska oinspirerad och har därför ingen större lust att blogga men jag hoppas att det vänder snart, både för min men även för eran del. Här kommer i alla fall outfiten.
 
Sneakers//Ebay
Kjol//Loppis
Kofta//Loppis
Linne//Monki
Skärp//Loppis
Halsband//Ebay
Keps//Loppis
Klocka//Ebay



Kommentarer
» Ida

ååh ditt hår är så fint!! hoppas blogg-lusten återvänder snart

Vadå inte dom bästa.. Tycker att dom är jättebra :)

» Aaron

I think that was the college Mike Sherman was the head coach at, he had a summer home just up the road from our house, now he's in Miami I think.

» Aaron

Liked your hair very much in these pictures Jen.

Svar: Thanks!!
Jennilie

Jag undrar hur skorna från ebay är i storleken, är de "normala" eller små i storlek? har funderat på att beställa ett par men är osäker på storlekarna :)

//Jeanette.

Svar: Jag tycker de är normala i storleken :) Kram
Jennilie


Kom ihåg






Trackback