Colorful stripes

Äntligen kände jag mig lite inspirerad, i alla fall tillräckligt för att hoppa ur mjukisbyxorna jag bott i den senaste veckan. Den här snygga kjolen fick jag hem för någon dag sedan, den kommer från H&M och var på rea så den gick loss för 129 kr. Imorgon kommer äntligen Sara hit!! Innan vi hämtar henne på flyget så ska jag och mamma gå lite i Ystad, jag funderar på att köpa en ny tv till mitt rum för den jag har nu är ganska liten och dessutom en tjocktv. Men vi får se, vill inte lägga hur mycket pengar som helst på en tv så det beror på utbudet och priserna. Nu ska jag lägga mig och kika på Solsidan, vi hörs nog imorgon igen. Kram.
 
Kilklackar//Nelly
Kjol//H&M
Linne//H&M
Örhängen//H&M
Väska//Nelly



Kommentarer

Men åh så snyggt! Älskar linnet! Har gått och blivit kär i linnen som är längre bak och kortare fram så magen skymtas därunder :) Superfint!
Stor kram <3

platå och nitar i ett....nåt för dig kanske? tänkte på dig då jag såg dessa...http://www.oasap.com/flats/3867-lace-up-platform-flats-with-spike-detail.html

» Elin

Så snyggt! :)

Åh va snygg kjolen är!


Kom ihåg






Trackback