Tre outfits

Hej. Det har blivit lite glest med uppdateringar de senaste dagarna, jag har helt enkelt behövt en liten paus. Igår var min yngsta lillebror dessutom tvungen att åka ambulans in till Ystad där han spenderat natten efter en liten olycka. Men det visade sig att det inte var något allvarligt utan "bara" en spricka så han är hemma igen nu. Men jag känner fortfarande att jag behöver en liten paus så det kommer nog fortsätta vara ganska lugnt här så ser vi när jag är på g igen, förhoppningsvis snart :)

Här är i alla fall mina senaste outfits, någon ni gillar lite extra?



Själv är ettan min favorit.



Kommentarer

ettan och trean :)

» Ida

Tycker om sista mest!

» MH

Du har en cool klädstil, det är de som är det trevliga, att ta ut svängarna , gör livet positivt och glatt. Hoppas lillebror kryar på sig.



Trevlig Valborg och första maj. Nu är det vår!/MH

nr 3...men jag gillar frisyren du har på nr 1

» Petra

stort fan av 2an!

MH- Tack så jätte mycket! Trevlig helg. Kram.


Kom ihåg






Trackback