Söker ett par Buffalo skor


Bildkälla; http://klarhaa.blogspot.se

Jag har gått och kärat ner mig i Buffaloskor, speciellt Buffalo Towers. Men det sura är att de går ju knappt att få tag på, har kollat som en tok men när jag lix hittat ett par är de svindyra. Därför vänder jag mig till er.. Äger någon av er ett par buffalo skor, modellen spelar ingen roll. Är öppen för alla slags färger och storleken kan vara 36, 37, 38, det beror ju på innermåttet. Så om du har ett par liggandes eller känner någon som har ett par så snälla snälla snälla hör av dig till mig så kan vi snacka pris och så, mejl; [email protected]



Kommentarer

loppis tips.....Hela familjen har loppis - fre, lör och sön mellan 9-15 — på Hedeberga Boställe

(såg detta på fb)

Brukar se massor med Buffalo skor på tyska Ebay, både tower och "vanliga". Jag har ett par blå buffalo skor men de är tyvärr i strl 41.

det e ungdoms minnen för mig detta...ALLA ja precis ALLA gick runder med såna här i mina ungdoms glans år.. har sett såna på tradera och ebay

Svar: Ja tyvärr är det väl så. Jag budade på ett par svart/gula för några veckor sen (skitfina!), som inte var riktigt så höga som de på bilden, men jag lyckades missa när auktionen slutade...typiskt för de gick för bara 20,50 euro vilket är rätt ovanligt för Buffalos. De här var det: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=190661370676



Kom på att jag hade ett par såna höga nån gång, men det var inte Buffalo utan ett annat märke. Undrar var de håller hus? De måste ligga nånstans på vinden hos mamma och pappa.

Svar: Ja eller hur...speciellt när man så gärna vill ha dem! Förresten, har du sett dessa: http://www.ebay.de/itm/Buffalo-Plateau-Boots-TOWERS-mega-hoch-30cm-Gr-43-schwarz-sehr-selten-/330720883800?pt=DE_Herrenschuhe&hash=item4d00803458



Heeeelt galna! 30 cm platå! :D

Snubblade över detta inlägg som kanske är lite gammalt och du kanske inte söker ett par längre. Men här finns det :)

http://www.tradera.com/buffalo-plata-plataskor-rosa-svart-strl-36-auktion_342789_179671290

Svar: Nej jag har hittat två par redan. Men tack så mycket ändå! :)
Jennilie


Kom ihåg






Trackback