Nya smyckeställ

Tänkte visa er tre grejer jag fick med mig hem från loppisen jag var på igår, nämligen tre ställ, två smyckeställ och ett bokställ. Blev riktigt glad då jag fann dem då jag tidigare hittat ett annat smyckeställ på samma loppis (det ni ser i bakgrunden på första bilden).

Det första valde jag att hänga alla mina örhängen på och det blev ju bra och praktiskt, fick det för 20 kr.



De andra två ser ni här och de fick jag för 10 kr styck.



Dessa halsband har jag gjort.



Där fanns även ett jätte stort smyckeställ för örhängen, det var nog lika högt/långt som jag men tyvärr så är mitt rum ganska litet så det kunde jag inte köpa, kändes ganska surt då jag är rätt säker på att jag skulle fått det riktigt billigt. Men jag är i alla fall glad att jag fann dessa och fick med mig dem hem :)



Kommentarer

ohhhhhhhhhh avis avis avis som fan..

jag borde med skaffa sånt..

jag har alla mina smycken i massa små lådor..aldrig koll på dom


Kom ihåg






Trackback