Lunch/Middag på Cimbris

Eftersom lillbrorsan har påsklov bestämde vi oss för att gå ut och käka, jag, han och mamma. Vi valde att äta på mysiga Cimbris!



Jag höll nästan på svimma när jag fick in min fläskfilé! Jag har aldrig någonsin sett en sån stor portion serveras på en restaurang. Det kanske inte ser så mycket ut på bilden men tallriken var ovanligt stor och portionen hade nog räckt till 3 måltider för mig, haha.



Men tyvärr så hann  jag bara få in maten och äta några tuggor innan jag fick fruktansvärt ont i ryggen än om jag hade tagit medicin rätt så nyligt. Försökte ligga ner och vila lite men det gick ändå inte så det slutade med att jag fick ta med all mat hem istället då jag inte klarade av att sitta och äta där. Såna gånger blir jag så frustrerad och arg över min rygg! Men men. Vi stannade ändå ett tag där, bara det att jag fick ligga ner för att klara av det så det var mysigt ändå.



Lite senare dyker dagens outfit upp.



Kommentarer

testa deras 3 filer...så syndigt gott att man vill ha det varje dag


Kom ihåg






Trackback