Ebay.com - Beroendeframkallande


Pics; Ebay.com, Collage by me.

Ebay är helt klart beroendeframkallade och helt klart den bästa shoppingsidan på nätet! Jag har hängt där flera timmar ikväll och gav mig in på smyckesidorna som jag aldrig tidigare besökt, och där blev jag glatt överraskad. De hade hur mycket smycken som helst och var hur billiga som helst, många ringar gick på endast 1 dollar t.ex. Just nu ligger vääääldigt många prylar i min kundvagn (fast summan är inte så hög då många grejer är billiga smycken, men en del kläder också) men jag vill sova på saken innan jag bestämmer mig för vad jag klickar hem. Ovan ser ni lite av grejerna som ligger i kundvagnen, inte illa, huh?! Nu ska jag gå och lägga mig och drömma och komma fram till vad som ska få flytta hem till mig från Ebay :) God natt!



Kommentarer
» Layla

Ebay är kärlek, love it!

har också börjat hänga på ebay. har dock inte vågat beställa hem något ännu...

som jag med sagt innan..kan inget annat än hålla med dig...men där e ju så mycket mums och så attans billigt så man kan ju inte bli annat ha ha ha

Haha ja Ebay är farliga grejer :D har betalat 4 olika saker därifrån den senaste veckan, hehe.

» tessi

tja! beställde precis hem en väska därifrån! blev inspirerad av ditt inlägg ;) men hur vet jag när det kommer? tar det lång tid? min första gång förstår du ! Och kommer det något mejl att det är på väg ?

» Lina

kjolen och halsbandet <3

Tessi- Har svarat på dina frågor i ett inlägg :)


Kom ihåg






Trackback