3. Något du gillar

Något jag verkligen gillar, eller gillar är en underdrift, något jag verkligen älskar är loppisar! Sen så har jag turen att bo på Österlen i Skåne då det här är paradiset för alla loppis-älskare. På vintern är det inte så mycket loppisar utan bara någon nu och då men på sommaren finns det alltid en loppis att gå på, speciellt på helgerna. Mina favoriter är loppisen i Suckarnas gång här i Simrishamn som är varje lördag på sommaren (den börjar om igen till helgen efter vinteruppehållet, wihooo) och sedan alla loppisar som idrottsföreningarna håller i, de är stora och har de bästa priserna! Det är det jag ser fram emot med sommaren (förutom vädret såklart), alla loppisar och fynd. Jag kan nästan lova att 2/3 av min garderob är fyndad second hand. Här kommer lite bilder från några loppisar jag var på förra sommaren.




Och här kommer några fynd jag gjorde förra sommaren. Min älskade Petroff-skinnjacka budade jag till mig för 300 kr.



En snygg fransväska för 20 kr.



Ett par skor för 1 krona, haha ja ni läste rätt, 1 krona!



Ett par oanvända Dr martens för 200 kr.



En hel hög med fynd som jag gjorde på en loppisrunda, fick allt för under 200 kr.



För er som tycker att det här med Second hand är kul/intressant så har jag skrivit ett inlägg HÄR med mina bästa second hand tips osv.



Kommentarer

Paradiset? Secondhand är ju bara för bäst.

sista


Kom ihåg






Trackback