21. Min(a) garderob(er)

Jag har fyra och en halv garderob i mitt rum varav fyra av dem är fyllda med kläder (och en del väskor) och den halva är proppfull med skor. Jag skulle dock behöva en garderob till, för alla sommarklänningar och så ligger just nu i påsar så det lär bli problem när dem ska packas fram... Jag köper ju väldigt mycket kläder, speciellt second hand därför fylls ju garderoberna ganska snabbt, speciellt eftersom jag inte kan göra mig av med något, vill ha kvar allt. Vi får se hur länge det fungerar, haha.



Utanför mitt rum finns ett litet förråd där alla mina jackor tar upp den mesta av platsen.




Så ser det ut i mina garderober :)



Kommentarer
» bea

oj vad mycket kläder och sånt du har !! :D men allt är ju jättesnyggt ! :D Jag vet att du älskar att shoppa secondhand men vilken är din favoritbutik bland de "vanliga" affärerna ? kram ! :D


Kom ihåg






Trackback