19. Något du gjort

Jag är en väldigt kreativ person och har alltid älskat att skapa. Jag har hållt på med trådslöjd, papperspyssel, smycken, sytt, gjort om grejer, trä osv. Jag har nog gjort hundratals olika grejer så det går inte att trycka in alla i ett inlägg så jag har valt att visa er tre halsband som jag har gjort. Ni har redan sett dem nån gång innan men äh, det gör väl inte så mycket.

Det första är det här pärlhalsbandet. Det tog ett par timmar att göra i och med att jag skulle trä på alla pärlor på hållbara band men när det var gjort var det bara att fästa och fläta. Är riktigt nöjd med resultatet.



Sen så har vi den här glitterkragen. Det gick snabbt och var hur enkelt som helst!



Sist ut har vi det här korshalsbandet. Pärlorna som bildar korset är mycket finare än vad det ser ut där för de är i silver och glittrar super mycket.




Kommentarer

älskar kragen :D måste också göra en! <3

» Sari

Så duktig du är och kreativ! Kram

» Lina

Åhh, herregud vad vackra! :D

Oj vad fint det flätade var! Måste nog ta och pröva göra ett liknande framöver jag med! :)


Kom ihåg






Trackback