16. Någon du älskar

Någon som jag verkligen älskar är min 10-åriga lillebror Liam! Han är så himla snäll, omtänksam, känslig, gó, mysig, söt och har världens största hjärta. Han har så många fina egenskaper och bryr sig verkligen om andra. Han är världens mysigaste 10-åring!

Jag och mamma köpte en spontan present till honom idag, egentligen var det mamma som skulle köpa en ny mobil då hennes gått sönder men istället så köpte vi en ny till Liam och så får mamma ta över Liams gamla då hon bara använder den för att ringa och ibland smsa. Han blev hur glad som helst för innan hade han en sån där billig telefon för 299 kr men jag la till ett par hundra idag så han fick en med kamera, MP3 osv så han sitter just nu och lyssnar på musik som jag lagt in.

Brorsan och nya telefonen.



Kommentarer
» Linda

Åh han låter ju som en toppenbror,så söt! :)


Kom ihåg






Trackback