14. Bästa köp & 15. Sämsta köp

Mitt bästa köp är utan tvekan min Canon EOS 600D. Jag vet inte riktigt hur jag klarade mig innan, speciellt de gånger jag bara hade tillgång till en liten digitalkamera. Och när jag för ett tag sedan dessutom fyndade ett nytt Sigma AF 85mm F1.4 EX DG HSM objektiv för halva priset blev min kamera komplett. Så som jag skrev, kameran och objektivet är helt klart mina bästa köp!




Och sen till mitt sämsta köp. Det var riktigt svårt att hitta något för jag kan inte komma på något som jag verkligen ångrar att jag köpt, men tillslut hittade jag dessa skor. Jag tycker dom är ganska fina så det handlar inte om det men i och med att jag aldrig har använt dem antar jag att det var ett ganska misslyckat köp. Men vem vet, det är inte för sent än ju!




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback